طرح آب درماني در پارك سيمرغ سمنان با حضور شهردار در مرکز خدمات سرمایه گذاری استان سمنان بررسی گردید

طرح آب درماني در پارك سيمرغ سمنان با حضور شهردار در مرکز خدمات سرمایه گذاری استان سمنان بررسی گردید

آبگرم استان سمنان از دیر باز یکی از مناطق جذاب گردشگری استان به شمار می رفته است که گردشگران زیادی  را از اقصی نقاط استان و حتی سایر استانها به خود جلب نموده است.اما فقدان سرمایه گذاری مناسب  و عدم وجود راه های دسترسی مناسب و زیر ساخت کافی ،این منطقه نمونه گردشگری  را کم بازدید نموده است


.البته ناگفته نماند ، چند سالی است که اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بعنوان متولی مناطق نمونه گردشگری سرمایه گذارانی را بمنظور ترمیم و راه اندازی مجدد این طرح گزینش نموده است.لذا در همین راستا مرکز خدمات سرمایه گذاری استان نیز جلسه ای را  با یکی از این متقاضیان سرمایه گذاری برگزار نمود.

طی این جلسه که به ریاست جناب آقای خلیلی خواه مدیر کل محترم امور اقتصادی و دارایی استان  وبا حضور شهردار محترم شهرسمنان،  اعضاء ومدعوین  تشکیل گردید؛طرح ايجاد مركز گردشگري با محوريت آب درماني در پارك سيمرغ سمنان در محل مرکز خدمات سرمایه گذاری استان مورد بررسی قرار گرفت.

 در ابتدا متقاضی محترم طرح ، آقای دکتر نوبر (مدیر عامل محترم شرکت سبزاندیشان) ضمن ارائه فعالیتهای خود توضیحاتی در خصوص پروپوزال اولیه طرح انتقال آبگرم به پارک سیمرغ را به سمع و نظر حاضرین در جلسه رساندند . سپس مدعوین محترم مواردی نظیر،فازبندی اجرای طرح ، رعایت حرائم و مسیل ها،انتخاب سرچشمه مناسب،مسیرهای خطوط انتقال آب و...را مورد بررسی قرار دادند. 

در پایان مدیر کل محترم امور اقتصادی و دارایی استان ،یافتن و بهره برداری از ظرفیت های گردشگری استان را یک هنر ارزنده بر شمرد که می بایست بدان توجه ویژه ای مبذول داشت.

سمنان، خیابان طالقانی، سازمان امور اقتصادی و دارایی استان
+98 23 33321910
info[at]investinsemnan[dot]ir